גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://www.mivzaklive.co.il
הופעות מוזיקה

תזמורת המהפכה - התרנגולים - הרמיקס

ארכיון תאריך: 17 יוני 2021 - 26 פברואר 2022

משך: שעה וחצי

ואחרי הגששים... התרנגולים חוזרים!
"התרנגולים– הרמיקס" – ההפקה המיוחדת של תזמורת המהפכה חוזרת
לאחר שנקטע סיבוב הופעותיה בגלל הקורונה 
זה המופע שגרם לשייקה וגברי להתמסר לתזמורת המהפכה

"אין מילים. כולם צריכים לצפות במופע הזה ולהבין שמדובר בנכס תרבותי שלא יחזור עוד" (שייקה לוי) 
"זה אדיר! זה ענק, זה חד פעמי! זה שיא השיאים 'אלפי מונים מהמקור' (נעמי פולני)
פרשנות חדשנית של תזמורת המהפכה ליצירות האהובות של "התרנגולים" - מסע של מוסיקה, תיאטרון, תנועה וצילומי ארכיון נדירים בהשתתפות: בן נפתלי, יפתח מזרחי, מונה מור, נעמה נחום, עדי כהן, רני אלון, תום חודורוב, מקהלת העפרוני ובשילוב קטעי וידאונדירים
לאחר הצלחת המופע "קונצ'רטו לגשש ותזמורת" שלתזמורת המהפכה במסגרת סדרת המהפכה של האופרה הישראלית – שהוקדש לגשש החיוור, מחזירההתזמורת לבמה את המופע "התרנגולים – הרמיקס", שסיבוב הופעותיו המוצלח מאוד נקטע בשל משבר הקורונה.
במופע הבכורה של "התרנגולים – הרמיקס" שהתקיים בביתהאופרה נכחו חברי התרנגולים וכמובן ה"אמא" המיתולוגית שלהם נעמי פולני. ביןהיתר נכחו שם גם שייקה וגברי מהגשש שהיו חברים ב"תרנגולים". (לא רביםיודעים שמיד אחרי הבכורה נרקם הרעיון ל"קונצ'רטו לגשש ותזמורת" ביןהתזמורת והגששים).

מאז שנות ה-60 אז החלה לפעול להקת התרנגולים היא הפכה לחלקבלתי נפרד מהפסקול הישראלי. התרנגולים בבימוייה והדרכתה של המייסדת שלהם נעמי פולני יצרו שילוב ייחודי של מוסיקהותנועה. חברי הלהקה היו יוצאי להקות צבאיות וחלקם הגדול המשיך להטביע חותמו עלהתרבות הישראלית כמו למשל: גברי בנאי, שייקה לוי, ישראל פוליאקוב, עליזה רוזןודבורה דותן.

"התרנגולים – הרמיקס" הוא מופעשיצרה תזמורת המהפכה בניהולם של רועי אופנהיים וזהר שרון בהשראת הלהקה המיתולוגית המעניק פרשנות מוסיקלית ותנועתית חדשה לקלאסיקה הישראלית של התרנגולים. 
בערב משתתפת תזמורת המהפכה עם מקהלתהילדים העפרוני ואנסמבל של שחקנים וזמרים מוכרים ואהובים: בן נפתלי, יפתח מזרחי, מונהמור, נעמה נחום, עדי כהן, רני אלון, תום חודורוב.
כחלק מהמופע מוקרנים קטעי וידאו נדירים- תיעוד מצולם יחידשל הלהקה שנמצא בארכיון הטלוויזיה הישראלית ואשר הוקלט עבור הטלוויזיה הבלגית בשנת1963 במהלך סיור הלהקה בחו"ל.  חומרי הווידאו משתלבים כחלק מקטעי הנגינה החיה של התזמורת ובכך נוצרת חוויה חדשה ועדכנית. הזמרים והשחקנים המשתתפים מוסיפים רובד תיאטרלי-תנועתי למופע והתוצאה היא מופע שמלהטט ביןעבר להווה בוידאו, בצלילים חיים ובתנועה.

בין הלהיטים האהובים של "התרנגולים" המבוצעים במופע ובפרשנות חדשה: "שיר השכונה", "שיר השוק", "פנסבודד", "הורה אהבה", "ככה סתם", "יוסי ילד שלימוצלח" ועוד.
מנצח: רועיאופנהיים, מלחין ומעבד: אמיר לקנר, עיצוב וידאו ארט: נמרוד צין, עיצוב תנועה: מוריה זרחיה, עיצוב סאונד: ואל קוטלר, עיצוב תאורה: נדב ברנע,
ניהול אמנותי: זהר שרון ורועי אופנהיים, מנכ"ל: עומר לקנר רייכנטל

בהשתתפות השחקנים(לפי סדר הא"ב): בן נפתלי, יפתח מזרחי, מונה מור, נעמה נחום, עדי כהן, רניאלון, תום חודורוב.
מנצחת מקהלת העפרוני: שלי ברלינסקי, מנהלת המקהלה: מיכל אופק.
וידאו - התיאטרון העממי א. דשא פשנל.
 "התרנגולים – הרמיקס"

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter